vrijdag 10 september 2010

dag 1 seaworld









zo vandaag gaat de wekker om 6.30 en iedereen is meteen wakker en zeker leentje want ja ze wil vandaag graag naar seaworld toe en waarom ook niet we genieten gewoon van al het moois hier.
na dat iedereen zig heeft verzorgd gaat het richting seaworld bij het zien de ingang kan het voor leentje al niet meer stuk.
we laden de rolstoel uit en hup naar het park waar we door een vriendelijke dame binnen worden gelaten net als we binnen zijn word het volkslied gespeeld en blijven we even stil staan bij dit schouw spel ,en genieten hier van .
hierna heeft leen en hennie de winkels ondekt en ze willen dan ook meteen van alles kopen gelukkig kan ik de twee afremmen en verleggen we het na een later tijdstip.
als we verder lopen kom ik de uitzicht toren tegen en wil hier wel in aleen leentje heeft het niet zo op hoogte staan en wil dan ook graag even wachten en geniet even van een peukje en ik en hennie gaan dan ook de toren in die we exta moeten betalen maar dit hebben we er graag voor over en zo gaan we hup de lucht in en genieten van het uitzicht want ja de ramen zijn erg beslagen na 5 min staan we weer onder en hebben dan toch een paar mooie fotos kunnen maken.
van hier gaan we verder naar de dolfijnen en walvissen show blue horizons en leen en eigenlijk genieten we allemaal van de show want wat is hij weer mooi leen weet weer niet wat ze ziet juist ja dolfijnen hahhaha
daarna meteen door na de show pets ahoy wat geweldig hoe ze honden en katten dit alles kunnen leren heb ik thuis iets fout gedaan .
vandaaruit meteen door naar wild arctic de film vonden we allemaal iets tegen vallen maar ja daarna wordt het pas mooi
ijsbeeren witte walvissen en heele grote walrussen die je dan van boven af en onder water kunt bekijken gewoon weg geweldig.
hierna is het tijd voor de show met shamu gewoon geweldig en ja er werden ook een paar mensen nat whahahhahahahhahahha
hierna zijn we even naar atlantis geweest en kwam ik nat tot op het bot eruit maar dat maakte niets want het was erg warm en benauwd ,waardoor een afkoeling wel welkom was .
toen hebben we even gekeken hoe de dolfijnen gevoerd werden en naar de zeekoeien zijn we ook geweest wat een schatjes .
ik kreeg een verrassing en mogt dan ook de roggen voeren wat een belefenis en wat voelden ze lekker zacht aan .
na deze belefenis hebben we het park verlaten en zijn we even gaan shoppen in prime outlet en hebben we een lekkere frozen koffie gedronken bij starbucks .
tevens even bij de nike langs en ja hoor had weer een paar te pakken net als een paar teenslippers bij de crocs winkel en ook de disney outlet kon niet links gelaten worden hennie heeft er iets gekocht maar wat weet ik niet en mocht ik ook niet weten,want aleen leentje weet het maar ja de verjaardag staat voor de deur en dan weet ik wel waarom ik niets mag weten.hierna zijn we naar huis gereden en even door oldtowne gegaan ja liggen er meteen naast dus ja makkelijker kan niet ,
we hebben er weer veel mooie autos gezien.
zo nu gaan we wat eten bij olive garden heel lekker moet ik zeggen.
hierna is de dag eigenlijk ver voorbij en gaan we naar huis en genieten van de tv en nog even wat gezwommen zo morgen weten we nog niet wat we gaan doen maar beslist weer genieten .

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto,s van deze dag, en jullie geraken al lekker in de vakantie stemming. Lekker vroeg op en genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's !! jullie zijn al goed begonnen aan deze vakantie !! wat een leuke dag. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen. Wij volgen hier alvast elke dag de updates op.

    veel plezier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi,

    Ik heb via het forum een berichtje bij jullie achtergelaten.
    Have fun in the Sun!

    Groetjes John Anne en Tim

    BeantwoordenVerwijderen